20 Ekim 2014 Pazartesi

Yasar'dan olma,Ijlal'den dogma ADI : TARIK

  Dunyada ki en buyuk aci olum acisi olsa gerek.Herseye alisiyoda insan,olumun getirdigi yoklugun acisi icinde bi yerlere oturuyor..

   O insani dunya gozuyle bir daha goremeyecegini,koklayamayacagini dusunmek bile insanin burnunun kemigini sizlatmaya yetiyor.

    Amcam....!!
    Babamin yarsi....!!!
   Yuregimin sizisi...!! yuzu gulec,gulunce gozleri birer cizgi...orta boylu ama benim gozumde dag gibi...sakallari her daim mis kokulu,birde ayak 2.parmagi diger tum parmaklarindan uzun...

    Hani oyleleri sansli olur derler..sansliydi aslinda...dunyanin pisliginde daha fazla kalmasina razi olmadi Rabbim.,"Senin yerin benim yanim" dedi.O da seve seve yurudu Hakk'a..eminim seve seve olduguna..Cunku hayatimda Onun kadar olumu isteyip bekleyen baska birini gormedim ben...

   Herkesin "Tarik abi"si,babamin can dostuydu.. 
   Yardim etmedigi insan yoktu.Bir yere girdiginde onun geldigi belli olurdu.selamlasmadan, hal-hatir sormadan gecmezdi kimseyi..

    O'nu cocuklarindan sonra en cok ben severdim...O da en cok beni simartirdi :) Kim simartacak beni artik,kim "yanima otur yegenim,elimi tut" diyecek? Kim kizdiracak yengemi,yegenlerini?

   Cok hizli yasadi biliyormus gibi 56 yasinda gocup gidecegini... 
   Annecigiyle babaciginin ortasinda yatiyor simdi....Son yolculuguna ugurlayamadim,yaninda olamadim ama dualarim her zaman seninle amcam...Buradan cok daha guzel yerlerde olduguna tum kalbimle inaniyorum.

 Nurlar icinde yat..
   
  

2 yorum:

Ziyaretiniz için teşekkürler ..