30 Aralık 2013 Pazartesi

ETLİ KAYMAKLİ MAMA


Malzemeler;

1 orta boy patates
2-3 kucuk parca yagsiz dana eti
Kaymak (fransadakiler icin Mascarpone) aslinda turkiyede de var.

Hazirlanisi;
Patatesinizi kup kup dograyin.hazir suyu yada kaynamis suyu ilave edip pisirin.suyunu oyle bir ayarlayin ki cirpacaginiz zaman corba gibi olmasin yada su eklemek zorunda kalmayin.ben azar azar ekleyerek pisiriyorum.etiniz onceden pismisse pisen patateslerin icine etlerinizi ve kaymagi da ekleyip pure haline getirin.
               YESİN de BUYUSUN :)
•••bu arada ben dun yaptigim kavurmadan bera icin 2-3 parca ayirmistim.yani etlerim pismisti.o yuzden sadece patatesleri pisirdim.cirpacagim zaman etleri ve kaymagi ekleyip blenderdan gecirdim.sizde et,tavuk,yada balik verceginiz zaman bir
 parca bebeginizin ertesi gunku ogunu icin ayirirsaniz cok pratik olur.baligi pisirmeden ayirabilirsiniz cunku balik cabuk pisen bisey.et ve tavuk oyle degil.. Etiniz pismis degilse onu ayrica pisirmeniz gerekecek cunku et patatesten cok sonra piser..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ziyaretiniz için teşekkürler ..