16 Aralık 2013 Pazartesi

SOMONLU MAMA

    Merhabaa,dün bebek reyonunda hazir mamalara baktim fikir almak icin.somon balikli mamalar vardi ustelik 6aylik bebisler icin...bundan sonra beraya balik,tavuk hersey verebilecegimi oracikta ogrenmis oldum.sarp efeye yaptigim bi cok seyi ne cabuk unutmusum.gelelim tarife;

Malzemeler
Kucuk bir parca somon baligi
Kucuk boy patates
Bir tatli kasigi kadar pilavlik bulgur

Hazirlanisi
Baligi direk pisirme tencerenize alin,patateslerinizi de iri parcalar halinde dograyin,bulgurunuzu koyun ve uzerini ortecek kadar kaynamis sogumus yada hazir suyunuz ekleyip pisirin.ara ara su eklemeniz gerekebilir

Ben bulgur koymayi sonradan akil ettigim icin onu ayri bir cezvede pisirmek zorunda kaldim.

Ardindan blenderinizla cirpin.bulgurlar biraz iri kalabilir bizde sorun olmadi..
                          

ek gidaya baslarken ve basladiktan sonra izledigim yol icin su yazimi okuyabilirsiniz :) sevgiler

                    YESİNDE BUYUSUN :)

•••Somon olmasi da sart degil istediginiz baligi kullanabilirsiniz.
•••balik yediginiz bir gun kucuk bir parcasini da kucugunuz icin ayirin yeter.
•••ayrica ben ilk defa balik verdigimden ve tadini begenir mi begenmez mi tereddutlerim oldugundan en sevdigi sebze olan patatesle karistirdim.siz de bebeginizin en sevdigi sebzeyle katistirirsaniz balikla ilk bulusmasini yumusatmis olursunuz ;) kolay gelsin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ziyaretiniz için teşekkürler ..