10 Ocak 2014 Cuma

TARHANA CORBASİ +6 ay


Merhaba,
Bera'ya yaptigim herseyi hemen yazmak istiyorum ama cogu zaman vaktim olmuyor.bu corbayi yapip yedireli asagi yukari 2 hafta oldu ve ben postunu ancak yazabiliyorum..

Melzemeler:
•Bir kac parca onceden haslanmis tavuk.( ben corba yaparken bera icin biraz tavuk ve suyunu ayirmistim.)

•Kucuk boy patates ( tarhanayi cogu yetiskin bile pek sevmedigi icin baska sebzelerle tadini farklilastirmak istedim) 
•1 tatli kasigi yazdan konserve yapilmis domates
• 1cay kasigi kadar tereyag

•1 cay yada tatli kasigi tarhana 
•1 tatli kasigi arpa sehriye (makarna da olur) 

Hazirlanisi
Tavuk suyuna sehriyeleri ve domatesi ekleyip patatesleri de dograyip yumusayana kadar pisirin.ardindan tarhanayi ayri bir yerde suyla hafif özeyip ekleyin.tereyagini da koyup 1-2 dk sonra ocaktan alip blenderdan gecirin.

Bera bunu boylece pek sevmedi ama yedi.ertesi gun kalan corbaya kiri peyniri karistirdim (labne de olur) bu kez severek yedi.

 Umarim sizin bebisiniz de seve seve yer

ek gidaya baslarken ve basladiktan sonra izledigim yol icin su yazimi okuyabilirsiniz :) sevgiler

             YESİNDE BUYUSUN :)


2 yorum:

Ziyaretiniz için teşekkürler ..