13 Kasım 2014 Perşembe

PIRINC SUYU NASİL KULLANİLİR


   

Merhaba hanimlar,
bugunku postumun konusu basliktan da anlasilacagi uzere pirinc suyu hakkinda.uzun zamandir aklimda olan ve bir turlu yazip hazirlayamadigim posta "hadi bismillah" deyip kollari sivadim..

Sizi bilmem ama ben tam bir pirinc asigiyim: icinde pirinc olan herseyi severim..hele isin icinde bi tik daha guzellesmek varsa o pirinc tadindan yenmez yuze surulur :)))



"Pirinc" deyince kimin aklina uzak dogulular ve onlarin neredeyse kusursuz ciltleri gelmez ki...son yillarda pirinc suyuyla cilt ve sac bakimi oldukca populer olmus olsa da Uzak Dogu ve Cin'de cok uzun yillardir kullaniliyor...zaten her zaman soylerim cekik gozlulerin yaptigini yapmak ,yedigini yememek gerek :))

Pirinci oylesine yikayipta onemsemeden doktugumuz suyu varya ,hih iste onun hakkinda ogrendiklerim var ve sizinle paylasmak istedim...

PIRINC SUYUNUN FAYDALARI

  • Gözenekleri küçültür ve görünümlerini azaltir
  • Doğal peeling ile ölü hücrelerden kurtulmak için pirinç tanelerini havanda öğüterek kullanabilirsiniz
  • Cildi beyazlatir

PIRINC SUYU NASIL HAZIRLANIR
Bir miktar pirinci hazir suyla islayip bir kasik yardimiyla 1-2 dakika karistirarak unlu suyunu birakmasini saglayin ..elde ettiginiz suyu bir sprey yada tonik sisesine doldurup ister temizleme tonigi olarak ister termal su gibi buz dolabinda muhafaza ederek gidip gelip yuze fis fis yapabilirsiniz  :) yalniz kullanim suresi en fazla 2 gun...zaten sonrasinda cok kotu bozuk bir kokusu oluyor.

Asagidaki videolarda pirinc suyunu nasil hazirlayabileceginiz ve maske olarakta nasil kullanacaginiz konusunda bilgiler bulabilirsiniz.
                               BAKIMLI KALIN :)


3 yorum:

  1. Harikaymış canım. Mutlaka denemeliyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben biraz ihmal ettim ama sürekli yapanlar çok memnun :)

      Sil
  2. Bayanlar ben devamlı kullanan biri olarak tavsiye ediyorum.

    YanıtlaSil

Ziyaretiniz için teşekkürler ..