18 Ekim 2014 Cumartesi

EYE LİNER VE KİRMİZİ RUJ

Selam guzeller,

Bugunku postum kurtarici makyajim eye liner ve kirmizi ruj detaylarina ait :)

Aslinda kozmetik alaninda daha cok post yayinlamak istiyorum ama mutfaktan cikamiyorum 🙈

Bana gore Kirmizi ruja sadece eye liner yeter :) belki crease bolgesine biraz kahve tonu,kas altlarina aydinlatici..ama en fazla o kadar :)



Eye linerimi goz pinarlarima kadar getirmeme nedenim ; bende o bolgenin cok hassas olmasi ve kisa bir sure sonra sulanip dagilmasi.

Gelelim makyajimda hangi urunleri kullandigima; uzun zamandir hic fondoten kullanmadigimi bunun yerine bb kremleri tercih ettigimi soylemeliyim.hangi bb kremi kullandigimi su yazimda okuyabilirsiniz... 

Eye liner olarak loréal super liner cok memnun oldugum ama israil urunu oldugu icin alternatifini bulmam gereken bir urun.suan sadece elimdekileri tuketmeye calisiyorum,yenisi alinmicak.

bu yuzden onerilerinizide bekliyorum :)


Suan sadece elimdekileri bitirmeye calisiyorum.



Emilly dudak kalemleri fiyatlarina gore gercekten cok iyi is cikariyor.bence essence'e gore daha yumusak.

Sephoranin bu mat rujunu asla tek basina kullanamiyorum.dudakta parca parca bir hal aliyor.vaktim varsa dudak kalemiyle baz olusturup uyguluyorum yada bir dudak balmiyla birlikte kullaniyorum.

Ben bu makyaji gunluk makyaj olarakta kullanabiliyorum...siz kirmizi ruja alerjisi olanlardansaniz nude renkler de tercih edebilirsiniz.. Sevgiler

                     BAKİMLİ KALİN :)

Not : fotograflarda filtre kullanilmamistir.gun isiginda cekilmistir



2 yorum:

  1. Eyeliner ve göz pınarları düşmanlığı benim bünyemde de var bu yüzden kalemi bile pınarlarla buluşturamıyorum malesef. Son indirimde ben de Loreal' den eyeliner almıştım fakat keçe uçlu olmayan extra black renginden. Elimdekiler bitince açmayı planlıyorum. İndirim dönemlerinde birilerinin bana bazı hassasiyetleri hatırlatması gerekiyor zannımca; zira sen söyleyinceye kadar unutmuştum Loreal ile olan bu durumu... :( Elimin gittiği ve sevdiğim bir marka olmadığından aklımdan çıkarmışım kara listedeki varlığını... Görür görmez Emily 206 listeme eklendi bile fakat şöyle bir kalemlerimi karıştırınca wet n wild kırmızısına sahip olduğumu farkettim. :) Zannediyorum yakın tonlar... Gün gelir de rujda "ağır abla" kırmızısına ihtiyaç duyarsan Golden Rose Lipstick 120 numaranın kulağını çınlatabilirsin. ;) Öperek...

    YanıtlaSil
  2. bir arkadasim daha bana golden rose un bir kirmizisini onermisti kac numara oldugunu hatirlamiyorum ama notlarimda var...turkiyeye gittigimde deli gibi aradigimi soyleyemicem ama onume gelen magazaya sorduysamda aradigim numarayi bulamamistim :( daha dogrusu golden rose diger markalarin arasinda tekec tukec varligini surdurmeye calistigi icin standlari ozensizdi...bu numarayi da notlarima ekledim gitti :)

    YanıtlaSil

Ziyaretiniz için teşekkürler ..