21 Ekim 2014 Salı

KİKO SOFT TOUCH BLUSH 103

  Merhaba allik severler :)

  Begenerek kullandigim bu harika alligin yazisini neden bu kadar geciktirdim biliyorum.kiko markasi henuz turkiyede olmadigindan elbette..peki simdi neden yaziyorum? Cunku goruyorum ki turkiyede olmamasi ulasilmasi imkansiz  anlamina gelmiyor ,kozmetik aski sınır tanimiyor☺️ 

  Kikoya ilk gittigimde bileklerimde yogun pigmentli alliklarin swatchlariyla cikmistim.tam bir hayal kirikligi diye dusundum.. 2. Gittigimde begenerek bir cok urun aldim sonrasinda da begenerek kullanmaya devam ettim..iste o 2. Ugrayisimda aldigim allik;



Ambalaj kalitesi oldukca guzel.nubuk gibi bir dis yuzeyi var.kararli bir kapanisi olan bir kutu :) yani saglam kapaniyor.





Pigmentasyonu orta duzeyde,tozutma neredeyse hic yok.

Gold yansimalari olan seftalimsi pembe gibi bir rengi olan bu alligin tenimdeki uyumunu cok seviyorum...

Tam rengini gorebilmeniz icin gun ve gunes isiginda fotografladim.



Eger sizde benim gibi,yanaklarinizda isilti seviyorsaniz begeneceginizi umuyorum,gorusmek uzere...

              BAKİMLİ KALİN :) 





1 yorum:

  1. güner " canım bu allığın rengi çok güzelmiş sıcak yaz gecelerinde çok güzel bir tamamlıyıcı olur bunu sürende yakar geçer bence çok hoşmuş

    YanıtlaSil

Ziyaretiniz için teşekkürler ..