30 Ekim 2014 Perşembe

LUSH KOZMETİK ve CHARISME BASE DE TEİNT

Selam güzeller,

yasadigim yerde girdigim lush magazasinda kasadaki cekik gozlu genc cocuk elime bir dudak peelingi aldigimi gorunce bana  "tadina bakabilirsiniz" demisti.ilk once yanlis anladigimi dusundum ama satici tekrar edince direk daldim peeling kutusuna :) naneli sekerli biseydi.

-madem tadina bakabiliyoruz evde kendimizde yapabiliriz yani.bal ve esmer sekerle super peeling oluyor mesela o da ayri konu :))) 

Bilenler bilir lush kozmetik, urunlerinin tamamen dogal ve el yapimi oldugunu idda ediyor.bizde ne yapiyoruz elbette inaniyoruz :) 

Urunlerin pahali olma sebebi de bununla dogru orantili..

Ambalajlarini cok begeniyorum :) Bir cok urunun altinda o urunun kimin tarafindan yapildigi ,karikaturize bir fotosu ve son kullanma tarihi var.


Gelelim benim begenerek kullandigim bir lush urunu olan "base de teint" yani cilt bazina ...


Size de olur mu? Bazen bir urunu ilk kullandiginizda pek hoslanmazsiniz araniz baya baya acilir.neden sonra eliniz tekrar gider ve aslinda ona haksizlik etmis oldugunuzu dusunursunuz.artik bittikce alinacaklar listenize girmistir :)) lush charisme base de teint benim icin tam oyle oldu...

Nemlendiricinizle karistirip cildinize uyguladiginizda fondoten yada bb krem icin harika bir baz..cilde guzel bir aydinlik veriyor.bittikce alacagim urunlerden..boyle koyu renkli olmasi sizi yaniltmasin,cilde cok guzel uyum sagliyor.


Umarim Parlakligi farkedebilmissinizdir.ben bu urunun cildimdeki yansimasini cok seviyorum....soyleyeceklerim bu kadar,gorusmek uzere.. 

                     BAKİMLİ KALİN :)

2 yorum:

  1. Lush Türkiye pazarından çekildi; hoş, çekilmeden önce de göremedik; zira sadece üç büyük şehirde yaşayan insanların her ürüne ve fırsata ulaşma hakkı var doğal olarak; öyle değil mi? Sadece uzaktan uzağa adını duyduğumuz için hiçbir ürününü deneme şansını yakalayamadık. Çok dertliyim, çok; deşme yaramı... Tekrar o elemanı görürsen , bırak peelingini kendi kendine yemeye devam etsin; afiyet şifa, hatta löp löp et olsun innnşaaalllaaaah! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah canim benim biliyorum turkiye pazarindan cekildigini ama olurda siparisle falan alma durumu olanlar olabilirse akillarinda bulunsun istedim :) bence tereddutsuz alinabilecek bir urun ;)

      Sil

Ziyaretiniz için teşekkürler ..