27 Aralık 2015 Pazar

AVON MEGA EFFECT MASKARA



Merhaba, merhaba :) avon bu maskarayı ilk çıkarttığında stoklarla sınırlı olan bir kısmını internet üzerinden form dolduran ilk bilmem kaç kişiye gönderiyordu.hiç geri kalmayıp formu doldurdum ve türkiyedeki baba evinin adresini verdim :) 

Bilmiyorum kaç ay sonra türkiyeye gittiğimde üzerinde fazla yoğunlaşamadan bir kere deneyip kaldırdım.kaldırış o kaldırış :)) 


Çekmecemi düzeltirken (neredeyse 2 yaz sonra) elime yeniden geldi :) ve doğru dürüst kullanmamış olduğumu düşündüm.tekrar denedim ve ürün gerçekten hoşuma gitti.yalnız kurumuş gibiydi ya bir kere açıp sonra kaldırmam bile kurumasına yetti yada ürünün yapısı kuru diye düşündüm.o konuda bir fikrim yok.buna bağlı olarakta ürün 3-5 kullanımdan sonra kullanılamaz hale geldi.

Artık mega effect i bi inceleyelim :)


Orjinal ve sıradışı tasarımıyla dikkat çekiyor.
Üst kırmızı kapağını açınca rimelin fırça ucuyla karşılaşıyorsunuz.

Fırça ucu da alışılmış konik fırça uçlarının aksine "fırça" dendiğinde akla gelen ilk şekil :)) 


Ben kirpiklerimde mi etkisini çok beğendim.fırça ucu hareketli olduğundan istediğiniz gibi eğip büküp o şekilde kullanabilme rahatlığı sağlıyor.

En çokta kirpik diplerime bulaşmaması hoşuma gitti.fırça şeklinden ve kılları çok kısa olduğundan diye düşünüyorum.

Kesinlikle bir kere daha alıp kullanmak istiyorum.

            BAKIMLI KALIN :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ziyaretiniz için teşekkürler ..