29 Aralık 2015 Salı

UÇUKLARA ELVEDA!

            

   Taslağını 2014 ün son günlerinde hazırlamış olsam da tamamlak 2015 e kısmet oldu :) 

    Geçtiğimiz zorlu hastalıklı haftaların kahramanından bahsetmek isterim,blistex lip relief cream!!! Bir yazıyı yazmak için hiç bu kadar sabırsızlandığımı hatırlamıyorum doğrusu.

   Burada bu markaya kolay erişim imkanı da olmayınca, almanyada bir markette gördüğümde gözü kapalı almıştım.aldığımdan beri sadece dudaklarım ağır yaralı olduğu dönemlerde kullanıyordum çünkü kremin amacı zaten o.dudak çatlaklarının yaraya dönüştüğü durumlarda yaraların iyileşmesine yardımcı.

  Dudaklarımı hiç o kadar bakımsız bırakmadığım halde o kadar kurular ki bazı zamanlarda önüne geçemiyorum.üstelik duruma fransanın kuru soğuğu da eklenince gelsin dudak yarıkları gitsin kızarık dudak çerçevesi :(


  Geniş zamandan şimdiki zamana geçecek olursak neredeyse 2 ayı geçkin bir süredir hastaydım ve uçukların önü ardı kesilmedi :( dudağımdaki geçerken burnumun sol alt köşesinde çıktı.ben de dudağımda zaten işe yarayan relief kremi oradaki uçuğumda da denedim ve gerçekten bu kadar hızlı ve gözle görülür bir sonuş beklemiyordum.ilk güzel etkisi fosur fosur, baloncuk baloncuk ilerleyen uçuğumun yayılmasını durdurdu :) adeta soğutucu görevi görerek mühürledi ( hani belki bilenler bilir; uçuklara tahta kaşığı ısıtmak suretiyle uçuk bölgesine sn lik temaslar yapılarak mühürlenir yada tam tersi buz kompresi de aynı görevi görür) sonrasında, zaten nemlendirici özelliğiyle kuruyup gerilmesini engelledi.buna bağlı olarak uçuk acısı çekmedim.mentollü bir kokusu ve hissiyatı olduğundan uçuğun o alev alev yanmasını sıfıra indirdi :) yahu daha ne yapsın bu krem :)))  son olarak kuruma aşamasındayız :) yalnız herhangi bir iz kalma riskine karşı çay ağacı kremiyle desteklemeye başladım bu aşamada.

   Söyleyeceklerm bu kadar . Mutlaka edinmelisiniz.

   SAĞLICAKLA KALIN :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ziyaretiniz için teşekkürler ..