14 Nisan 2016 Perşembe

KİNOA SALATASI

  Bir yandan yerken diğer yandan tarifini yazdığım şeyden büyük keyif alıyorum :) adeta tarifle bütünleşiyorum.
   Kinoayı beğenmeyen kişiler nasıl beğenmiyor onu hiç anlamıyorum.bulgurda aynı natural tada sahip,bulguru da sadece haşlarsan aynı tadı alırsın.ben kinoanın da bulgurun da o natural tadını seviyorum..

  Salatam bitmeden tarifi yazayım da ilham gitmesin :D


NELER GEREKLİ
1 su bardağı kinoa
1 küçük boy soğan
Nane,maydonoz
Bir adet havuç
Bir küçük konserve kutusu kırmızı fasülye
Bir küçük konserve kutusu mısır (ben kullanmadım)
1 domates
Yarım limon
Sirke,nar ekşisi
2 yemek kaşığı kadar zeytin yağ
Tuz (ben kullanmadım)

NASIL YAPIYORUZ
*kinoayı 1,5 su bardağı kaynayan suya atıp kısık ateşte pilav gibi pişiriyoruz.
*kinoa pişerken malzemelerimizi doğrayıp havucu rendeliyoruz.
*doğradığımız tüm malzemenin üstüne pişmiş ve soğumuş kinoayı ekliyoruz.
*yağı,tuzu,limonu,sirkeyi ve arzuya göre nar ekşisinin de ekleyip karıştırıyoruz.



Kinoayı böyle de beğenmeyen beri gelsin :)))) AFİYET OLSUN




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ziyaretiniz için teşekkürler ..