21 Ocak 2017 Cumartesi

KİRPİK BAKIMI (kirpiklerimi nasıl formda tutuyorum)

  Kirpiklerimiz gerek natural görünümde gerekse makyaj bütünlüğü açısından önemli.
   Gür ve sağlıklı kirpikleriniz varsa bile makyajın etkisi, temizlerken ovalamak yada kıvırma makinesinin sürekli kullanımı sonucu incelip kırılma olabilir kirpiklerde.
  Tamamen genetik faktörlere bağlı olarak şekillenmiş olan kirpiklerimizi,kendi çabamızla bi nebze forma sokabilir en azından kapasitesinin bi tık üstüne taşıyabiliriz. Örneğin benim kirpiklerim düz ve kısadır .alınabilecek maksimum performansı alıyorum bu bakımla.
    Günlük cilt temizliğimizi yada diş bakımımızı nasıl ihmal etmiyorsak,bunu da alışkanlık haline getirmek son derece önemli.. 
   

Gelelim neler yaptığıma;
Kullandığım sadece iki şey var.bunlardan biri "ecrinal" kirpik bakım jeli (içeriği bu şekilde; Castor oil, horse mane tissue extract, silica, fragance, phenoxyethanolmethylparabenethylparabenpropylparabenbutylparaben) çok temiz bir içeriğe sahip olmasada gerçekten çok memnunum.bi ara kaşıntı yapıyo gibi geldi ama sebebi bu değilmiş :) 
   Bu jeli her gece yatmadan önce kaş ve kirpiklerime uyguluyorum.sanki plastik bir doku kazandırıyor kirpiklerime..türkiyede bu markanın maskara jeli yok ama başka markadan olduğunu görmüştüm.
    


İkinci olarak haftanın 3-4 günü de mutlaka kirpik diplerime ve uçlarına doğru hint yağı uyguluyorum.aynı şekilde kaşlarıma da.(aldığınız yağın soguk pres olmasına dikkat edin.yine akşam yada gece yatarken) hint yağının ağdalı bir yapısı var.küçücük bir damla alıp işaret parmaklarınız arasında biraz ısıttıktan sonra kirpik diplerinizden uçlarına doğru uygulayın.

Not: her akşam kullanmak üzere sadece hint yağı da kullanabilirsiniz.

        BAKIMLI KALIN :) 

2 yorum:

Ziyaretiniz için teşekkürler ..