4 Şubat 2017 Cumartesi

COUDALIE POLYPHENOL C15 anti-ride ( YAŞLANMA KARŞITI SERİ)

 
              

      SA
      Bu Başlık altına yazılacak o kadar çok şey var ki aslında parmaklarım keşke düşünce hızıma yetişebilse :)) 

Öncelikle değinmek istediğim şey yaşlanma karşıtı ürünleri kaç yaşından itibaren kullanabiliriz ?

--- 25 yaşından itibaren yaşlanma karşıtı ürünler kullanılabilir. O da kendi içinde "neden"lere ayrılır
Genetik faktörler, beslenme, mimik alışkanlıklar,yaşam tarzı ... bunların cildimiz ve aslında sağlığımız üzerinde ciddi etkileri vardır.
    Cilt sağlığını ayakta tutmak için bilinen en güzel yol su içmektir.tüm davranışlar alışkanlıkla gelişir.su içmeyi sevmeyen ve susamayan biriyseniz bile ; çalışıyorsanız masanızın üzerinde kocaman bir bardak suyunuz mutlaka olsun gördükçe içersiniz, öğrenciyseniz çantanızda :) 
     Saati saatine ,düzenli beslenemesekte imkanlar el verdiğince düzgün beslenmekte cilt sağlığı açısından son derece önemlidir.vitamin ve mineral açısından kuvvetli kuruyemişler, mevsiminde tüketilen sebze ve meyveleler cildimizin daha aydınlık daha canlı görünmesini sağlar.
      Aslında en önemli noktalardan biri düzenli gece uykusu uyumak, sigara ve sigaralı ortamlardan da uzak kalmak :/  bu konuyu çok irdelemiyorum :))) 
   Bilinen bir gerçek olarak kuru cilt çabuk kırışır. Örneğin kuru ciltli biri olarak ben 25 yaşında başlamadım anti age ürünlere hatta 34 yaşında başladığımı itiraf etmeliyim.belki o zamanlarda herşeyi bu kadar biliyor olsaydık bende başlardım :)) onun yerine cildimi bolca içten ve dıştan nasıl daha nemli tutabilirim lere yöneldim.inanır mısınız haftada 2 kere yarım bardak suda yaş maya eritip içtiğimi bilirim.hatırlamak bile istemiyorum :))
   20 li yaşların ortasındasınızdır ve çokça mimik yapıyorsunuzdur.kırışıklıklar henüz kalıcı değildir ama inceden  yer etmeye başlamıştır. İşte tam o aşamada kullanılmaya başlanmalı ki, çizgilerinizin yeri derinleşip kalıcı hal almasın.
    Ben coudali nin 3 lü anti aging setini kullanıyorum.bu set ;
    Anti aging yüz kremi
    Anti aging göz ve dudak çevresi kremi
    Ve anti aging serum dan oluşuyor  

Belki bu yaşıma kadar cildimi yormadığım içindir bilemiyorum ama ben bu setin faydalarını gözle görülür bir şekilde farkettim.bu benim ikinci setim.bir kez daha almayı dşünüyorum.belki bir kere daha bitirdikten sonra bi tık daha kuvvetli anti aging ürünlere yönelebilirim.

     Seti nasıl kullanıyorum;
Sabah akşam olmak üzere günde 2 kez
Önce serumu uyguluyorum.çok kolay emiliyor.
Ardından yüz kremini
Son olarakta göz ve dudak çevresi kremini uyguluyorum.

                    
      

biliyorsunuz atopik dermatitli cildim var ve bu ürünleri yeri geldi tedavi sürecimden dolayı  hiç kullanamadım, düzenli uygulayamadım.ama ona rağmen memnun kaldım. Artı olarak parfüm içemiyor.

        Son olarak "anti aging ürün almak istiyorum ama cildimi de çok yormasın istiyorum" diyenlerdenseniz ürün muazzam.
        Yada "daha önce hiç yaşlanma karşıtı krem kullanmadım ilk defa alıcam ne alsam" diye düşünüyorsanız yine bu set sizin için gerçekten uygun. 
    
        Cildiniz çok kuruysa seti kullanmadan önce kendi nemlendiricinizi uygulayın.tamamen emildiğinden emin olduktan sonra seti uygulayın. Çünkü ne kadar doğru ürün kullanırsanız kullanın cildinizi yeteri kadar nemlendirmiyorsanız çizgilerin önüne geçmek kaçınılmazdır :( 

       BAKIMLI KALIN :) 
    
     
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ziyaretiniz için teşekkürler ..