2 Şubat 2017 Perşembe

SNAPCHAT SOHBETİ (ürün tavsiyeleri hakkında)

   

     S.A ,
     Aslında snapchatte konuşarak anlatacaktım ve fakat 10sn lik snaplar lafı ağzıma tıkıyor ve ben bu durumdan hiç hoşlanmıyorum :/
    Direk konuya giriyorum , biraz uyarı niteliğinde bir içerik olucak.uzun zamandır o kadar sık denk geliyorum ki bu tarz şeylere yazısını yazmak istedim.
     Bana gelen msjlar ve sorular doğrultusunda böyle bir post yazmanın uygun olacağını düşündüm.
     Öncelikle hiçkimsenin cilt tipi,rengi,beklentisi,aynı olmadığı için ,ten ürünlerinde (fondöten,nemlendirci,temizleyici,tonik...vs) blogger yada vloggerlardan tavsiye beklemeyin.ha tavsiye veren çok olucaktır -ki cahiliye dönemimde benimde yapmışlığım var- ama siz sormayın,öneri beklemeyin.sonrasında ne siz hayal kırıklığına uğrayın ne de tavsiye veren kişi zan altında kalsın dimi ama :) bu birinci neden, ikinciye gelecek olursam o da herkesin zaman zaman,yaşa,mevsime hatta strese bağlı olarak cilt tipi değişiyor.bi ara bayılarak kullandığımız,baş tacı ettiğimiz ürünleri bi an geliyor yerin dibine sokuyoruz inanın :)))) ha bazende firmalar ürünlerin içeriğiyle oynayıp formülasyonunu değiştiriyor.
      Bu ikinci sebebe bağlı olarak kendimden örnek vermem gerekirse, en son başıma gelen ve beni şaşırtan bir üründen bahsetmek istiyorum;
                       
                            urban decay far bazı
zaten egzamalı ve çok kuru bi göz çevrem olduğundan önceden baz bile kullanmadığım halde farımda ne bi bozulma ne de katlanma bölgemde birikme oluşurdu.bu bazı da sırf göz kapağı rengimi nötrlemek için kullanırdım ve göz kapağımı daha da kuruturdu.allah yarabbi sonra ne olduysa bu far bazıyla bile göz kapağımda birikme oluyor inanılır gibi değil.ama yok !! Sorun bende orası kesin.hadi buyrun şimdi ben nasıl tavsiye verim? Neye göre? Kime göre vereyim :))))

      Son zamanlarda cilt temizleme yöntemimde de ufak gelişme ve değişimler oldu.uzun zamandır takip edenler bilir. Asla pamukla çok hafifte olsa sürtme yöntemiyle makyajımı çıkaramazdım.göz çevrem hemen reaksiyon gösterirdi.sabun içermeyen ürünlerle yıkayarak makyajımı çıkartırdım.şimdide aynı şekilde devam ediyorum ama mesela zor çıkan ürünler kullandığım zaman -ki bu genellikle jel eye liner yada water proof göz kalemi oluyor.suyla yıkasam bile bi panda oluyorum ,bi karartı kalıyor.onu da biodermanın misel suyuyla temizliyorum.çok şükür bir reaksiyon göstermiyor :) 

     Bioderma misel su için şu yazıma  bakabilirsiniz
     Misel su kullanımına uzun süre neden ara verdim ? Onun için de Şu yazıma bakabilirsiniz :) 

       Kendimle ilgili anlattığım durumları yine gelen msjlar doğrultusunda açıklamak istedim.işte "siz şu ürünü kullanmıyordunuz,siz şunu şöyle yapmıyordunuz" diyen harika dikkatli izleyenlerim olduğunu bilmekten de gurur duyuyorum.bu açıklamalar onlara :)
          Bir konuya daha değinmek istiyorum oldukça sinir olduğum bi şey :))) yazıyı da tam regl gününde yazıyorum valla çok atarlıyım :D
    Bir kitle var, kimde ne ürün görse onu almak zorunda.kullanıp kullanmayacağı umrunda değil.yeterki onu alsın.bu tarz kafaları asla anlamıyorum.neyin eksikliğini yaşıyorlarda böylesine bir hırs içindeler.hepimiz mutlaka birilerinden bişey görüp alıyoruz ama demek istediğimi anladınız siz yormayın beni allasen.
   O youtuber nasıl bir ışığın altında,hangi tür merceği,makineyi kullanıyor da öyle kusursuz çıkıyor biliyor musun? O kusursuzluğun o födötenle yada o bazla yada o farla yada bilmemneyle ilgisi yok ki hemen koşup alıyorsun :))
 
     Fransada mesela sephoralarda renkli kozmetik sample ı vermiyorlar.onun yerine orada yüzünüze uyguluyorlar.büyük ihtimalle bu durum türkiyede de geçerli.fondöten alacaksanız orda deneyin ama yine hemen almayın.o fondötenle bi günü geçirin.gerekirse ertesi gün başka bi fondöten deneyin.öyle karar verin.bakım ürünlerindeyse sample veriyorlar.onları da o şekilde deneyebilirsiniz... umarım yeterince  açıklayıcı olmuşumdur. Bir başka atarlı yazıda görüşmek üzere .şaka kız şaka :D
     BAKIMLI KALIN :)
           
   
    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ziyaretiniz için teşekkürler ..