19 Eylül 2013 Perşembe

POP KEK

merhaba herkese
Allah izin verirse,gucumun yettigi surece her cuma oglumun okuluna goturmek icin birseyler yapmaya karar verdim.gecen hafta pancake yapmistim.bu hafta muffin de karar kildim.
, Parca Cikolatali ve Fındikli Muffin , ler yapildi kalan hamur da,uzun zaman once aldigim ama bir turlu deneyemedigim pop cake kaliplarina döküldü :)

Yaklasik 15 dakika da pisti.benim kaliplarimin uzerinde kucuk delikler olmasi kürdan yardimiyla pisip pismedigini kontrol edebilmem icin avantaj.

Hamurun tarifi icin parca cikolatali ve findikli muffin tarifime bakabilirsiniz :) geriye sadece benmari usulu cikolata eritmek kaldi.yani parcaladiginiz cikolatalari bir kaba yerlestirip,o kabi da ici kaynar su dolu bir sos tenceresine yerlestirip kisik ateste cikolatalarinizin erimesine yardimci olmak :) 
Ben pop keklarin sadece yarisini cikolataya buladim.ilk deneme icin tumune cesaret edemedim.
Uzerlerini suslemek sizin isteginize kalmis .. 

Afiyet olsuunn :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ziyaretiniz için teşekkürler ..