23 Aralık 2015 Çarşamba

NEDİR BU #tbt ?

  Nedir bu tbt?
Selfie nin ne oldugunu uzun zaman cozemeyenler oldugu kadar tbt nin ne oldugunu henuz bilmeyenler icin bir kac satir da ben yazayim istedim..yani bilinmese de bi tarafimizin eksileceginden degil de "nedir bu tbt" demeyelim gordugumuz yerde degil mi ama :) 


 İnstagramda genelde unlu simalarin,yabanci gruplarin " ey gidi gunler" olarak paylasmak istedikleri karelerin afilli damgasi #tbt 

   "Bir zamanlar nasildim(dık) yada gecmiste ben-biz...

   Acilimi "throwback thursday"  neden carsamba degil de persembe onu hic cozemedim.belki de turkceye cevrildiginde anlamsizlasan bir deyimdir.

  tipki "it's raining cats and dogs" gibi turkceye cevirdiginizde kediler ve kopekler yagiyor demek...fakat "bardaktan bosanircasina yagmur yagiyor" anlaminda kullaniliyor.cok yagmur yagdiginda kullanilan bir deyim..
    
   Gelecek gunlerimizin en guzel karelerle ölümsüzlesıp huzunlu tbt lerde kullanilmamasi dilegimle....
                     GÖRÜSMEK ÜZERE :)


   
   


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ziyaretiniz için teşekkürler ..