7 Şubat 2016 Pazar

COLOUR POP RUJLARIM


  Uzun zamandır sosyal medyada fırtınalar estiren colour pop rujların bir kaçı da ben de var :) sizlere onları ayrıntılı bir şekilde göstermek istedim.hem belki alacaklara fikir olur.
   Ürünlere gelmeden genel bir kaç yorum yapmak istiyorum..colour pop likit mat rujların gereksiz yere abartılan rujlar olduğunu DÜŞÜNMÜYORUM.Çünkü gerçekten fiyatını göz önüne alıp performansına bakınca kötü yorum haksızlık olur.
   Sadece benim aşırı kuru dudaklarım olduğundan gönül rahatlığıyla kullanamıyorum,daha da kurumasına sebep olduğu için.bunun dışında eğer kuruluk probleminiz yoksa gözü kapalı bayılırsınız.geriye renk tercihi yapmanıza bakıyor -ki youtube da bununla ilgili sınırsız video var- 

Not: ben rujlarımı tamamen siteden beğenerek aldım bir tek swatch videosu izlemeden :))) ve en meşhurlarını almışım (gözlüklü emoji)

Not2: amerikadan nasıl colour pop ruj siparişi verdim ayrıntıları için Şu yazıma bakabilirsiniz..

Artık rujlar ve swatchlarına geçebiliriz; 

LIPPIE STIX


Bichette Matte ;
*kalıcılığı orta
*dudağı kurutmuyor
*derin kırmızı
Farklı ışıklardaki duruşu böyle:

Eğer dudak hattınız belliyse kesinlikle dudak kalemine ihtiyacınız yok ve fakat benim gibi dudak hattınız neredeyse yoksa illaki gerekiyor.ben ruju sürdükten sonra flormarın 233 numaralı water proof lip linerı ile çerçevesini düzelttim.bence çok güzel bir kontrast oluşturdu.


Brink Matte ;
*kalıcığı orta
*dudağı kurutmuyor
*içinde kahve,turuncu pigmentler var

Farklı ışık ve zamanlarda brink matte ın dudağımda ki duruşu.
  
                 

Grunge Matte ;
*kalıcılığı orta
*dudağı kurutmuyor
*sıcak kahve



ULTRA LİKİT MATTE



Trap;
*lila rengi
*dudakları çok kurutuyor
*kalıcılığı iyi
*her mat yapılı ruj gibi kokusu kötü.

 Dudağımda ki duruşu da böyle:
                  

Bepeer ;
*zemininde hafif kiremit rengi barındıran kahverengi
*dudakları çok kuruyuyor
*kalıcılığı iyi

Farklı ışıklarda dudaklarımda ki duruşu :


Be Merry ;
*derin pembe
*dudakları çok kurutuyor
*kalıcılığı çok iyi


          Bakımlı kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ziyaretiniz için teşekkürler ..